tirsdag den 17. juni 2014

Back to blog

Efter en lang pause, er jeg nu tilbage i blogland. Og ja blogland har været virkelig savnet! Ude i virkeligheden er det svært at finde så mange mennesker på eet sted, som brænder for det de er optaget af og deler af deres viden og begejstring. Så det er med glad forventning jeg er tilbage, dog er mit fokus ikke længere mine malerier og hæklerier.

Det nye fokus på bloggen vil være psykologi, da jeg nu har studeret det 3 år på Aarhus universitet. Jeg forventer at blogge om alt det som rør sig indenfor det psykologiske felt som positiv psykologi, coaching, hypnose og ja ...listen er uendelig.

Jeg har ledt efter andre blogs med fokus på psykologi og personligt udvikling, men har ikke fundet nogen. Måske har jeg bare ikke ledt de rigtige steder?? Så smid et link hvis følger med nogle spændende blogs indenfor dette felt, eller hvis der er et emne indenfor psykologien du kunne være interesseret i at jeg tager op på bloggen.

Udover psykologi, er fotografiet blevet en stor interesse. Især er jeg optaget af billedredigering, og kan få virkelig optur over at lege med forskellige effekter og beskæringer.

Sidst men ikke mindst er sunde og lækre økovarer noget som jeg elsker at omdanne til lækre smoothies og salater, så det kan I også forvente at se lidt af på bloggen.

Håber jeg stadig har forbindelse til jer derude i Blogland :)



















Ingen kommentarer:

Send en kommentar