torsdag den 16. juni 2011

** Hvem har syet denne smukke kjole til mig? **

Denne smukke kjole passer mig helt perfekt    (....når jeg suger maven ind....)

Den er hjemmesyet, og jeg elsker stoffet og faconen.

Mest af alt elsker jeg prisen- 30 kr i genbrug, med matchende halskæde til bare 5 kr.

Er du derude i blogland - du skønne, som har kreeret så fin en kjole til mig?

Min ryg er i bedring, og jeg er ved at se mig om efter en ergonomisk stol med lændestøtte.

 
Har du nogen erfaringer med en sådan stol,
eller idéer til hvor den kan købes?
For lige nu er jeg på bar bund.

Jeg overvejer alle forebyggende foranstaltninger.
For jeg vil gøre alt for at undgå denne tilstand,
 som jeg er på vej ud af.

Varmtvandsryggymnastik kommer på programmet,
og supplerende rygøvelser.



Rigtig god dag til alle derude i BLOGLAND!

1 kommentar:

  1. Det er desværre ikke mig - men hvor er den fin! :-) Og god bedring med ryggen . godt at det går den rigtige vej!

    Kh. Mette

    SvarSlet