fredag den 8. april 2011

** Tapettip og fine genbrugsfund **

Disse tapetprøver af en meters længede er lige landet hos mig!
De 2 første var gratis som forsendelsen!
De resterende kostede kun 15 kr!!!

Det var hos Søhesten jeg fandt tippet i sidste uge,
og det er bare så godt, at jeg må give det videre.

Klik her  så kommer du til de links, der fører dig hen til indkøbssiden,
og muligvis får dig til at gå tapeto-amokko,
 men bare rolig du kan max bestille 10 forskellige prøver,
så helt galt han det ikke gå;)

Var også super heldig i genbrug i går, fandt dette multicolor bælte,
til bare 10 kr
Og ny danafæ t-shirt og fin lille jakke samt tilhørende taske,
ialt 100 kr.
Mixed med min yndlingscowboynededel, er det et fint sæt.

Har du købt noget spændende på genbrug for nylig?


3 kommentarer:

  1. Altsaa Christina. Vi bor i samme by men jeg finder aldrig det fede toej som du finder. Du maa have et godt oeje for det :-). Smil fra Mia

    SvarSlet
  2. I adore the Danish mermaid Tshirt!!!
    How are you?

    Ciao
    Eleonora xx

    SvarSlet
  3. **MIA** Det er også helt vildt Så heldig jeg er for tiden;)

    **Eleonora** Thanks;) We are planning our next trip to Italy. This time we look forward to see Lucca, Pisa and the area near.

    SvarSlet